Directie
De directie is bereikbaar via het algemeen telefoonnummer: 09 / 255 50 50 of via info@mozaiekvzw.be
algemeen directeur
Filip Fraeye
pedagogisch directeur
Kris Kerrinckx
Bestuursorgaan
De leden van het bestuursorgaan zijn:
Dhr. Marc Colson – voorzitter
Dhr. Bart Adriaens
Dhr. Jacques Adriaens
Dhr. Roland Ingels
Mevr. Tania Pien
Dhr. Jan Scheiris
Dhr. Pieter Vanvolsem
de waarnemer uit de gebruikersraad:
Mevr. Marijke De Reu
Collectief overleg
Mozaïek organiseert collectieve inspraak via de gebruikersraad. Deze bestaat uit gebruikers of hun vertegenwoordigers die de belangen van de gebruikers bewaken en verdedigen. Zij kunnen vragen stellen en adviezen geven aan de directie en de beheerders van Mozaïek. Voor belangrijke wijzigingen, zoals de invoering en opvolging van woon- en leefkosten, is overleg met het collectief overlegorgaan verplicht.
De leden van de gebruikersraad worden voor 4 jaar gekozen. Zij komen minstens drie maal per jaar samen.
De gebruikersraad voor de periode van 2023 – 2027 bestaat uit:
- Dhr. Guy Beaucarne
- Mevr. Kristien Buyle
- Mevr. Marijke De Reu
- Mevr. Liliane Gijselinck
- Mevr. Martine Goudsmit – lid van de interne klachtencommissie
- Dhr. Wilfried Provoost
- Dhr. Pascal Van Melkebeke – secretaris – penningmeester
- Dhr. Yvan Van Praet – voorzitter
- Mevr. Mia Van Rentergem
- Dhr. Ivan Verbeke
Met vragen of zorgen kunt u terecht bij een van de leden of via mail : gebruikersraad@mozaiekvzw.be
